معاون شرکت توزیع برق تهران گفت: با ۵۶۰۰ مگاوات مصرف، بیشترین میزان تقاضای برق در تهران از ابتدای امسال به ثبت رسید.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ افزود: وضعیت دمایی کشور به ویژه در تهران نسبت به هفته‌های گذشته بالاتر است و به تبع آن مصرف برق نیز در کشور افزایش پیدا کرد.

او افزود: روز گذشته نیاز مصرف تهران به ۵ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید که از ابتدای سال، این بالاترین پیک مصرفی بود که در تهران ثبت شد. با توجه به اعلام هواشناسی و گرمتر شدن هوا در کشور، مصرف نیز روندی صعودی خواهد داشت.

معاون توزیع برق تهران ادامه داد: مشترکان خانگی شهر تهران همکاری خوبی با صنعت برق داشتند و از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار مشترکی که صدور قبض انجام شده، ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار مشترک، مشمول پاداش شدند و تنها در شهر تهران ۵۰ میلیارد تومان پاداش پرداخت شده است. ۴۰۲ هزار مشترک نیز صورت حساب صفر برای آنها منظور شده است.

وی افزود: بیش از ۵ هزار اداره بزرگ در شهر تهران داریم که اخطارهایی به ادارات پرمصرف داده شد و تاکنون نیز برق اداراتی که مدیریت مصرف را انجام نداده اند محدود کردیم. امروز هم برق ۵۰ اداره را بعد از اخطار قطع کردیم. سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان توسعه و نوسازی صنایع، و ساختمان‌های دو بانک، از جمله اداراتی بودند که شامل قطعی برق شدند.

کد خبر 868575

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha